H2O.Leadership
TIMAN a HEART2BUSINESS sa spojili a s hrdosťou predstavujú H2O.LEADERSHIP program, ktorý prináša výsledky.
Vieme, že veci sa dajú pomerne ľahko zmeniť k lepšiemu, len to chce to správne nasmerovanie.
ViacTIMAN a HEART2BUSINESS sa spojili a s hrdosťou predstavujú H2O.LEADERSHIP program, ktorý prináša výsledky.
Vieme, že veci sa dajú pomerne ľahko zmeniť k lepšiemu, len to chce to správne nasmerovanie.
ViacAk chceme rozumieť iným, potrebujeme rozumieť najprv sami sebe.
Poznáme skratku k lepšiemu sebapoznaniu prostredníctvom objektívneho HRV (Heart Rate Variability) merania svojho talentu a potenciálu.
ViacKomunikačné zručnosti.
Asertivita a riešenie konfliktov.
Prezentačné zručnosti.
Tímová spolupráca.
Riešenie konfliktov.
Časový manažment.
Stres manažment.
ViacNaša metodika H2O.Assessment poskytuje komplexný obraz o účastníkoch z viacerých strán. Je kombináciou pozorovania účastníkov počas skupinových a individuálnych modelových situácií, ako aj vybraných psychodiagnostických metód.
ViacTIMAN a HEART2BUSINESS sa spojili a s hrdosťou predstavujú H2O.LEADERSHIP program, ktorý prináša výsledky.
Vieme, že veci sa dajú pomerne ľahko zmeniť k lepšiemu, len to chce to správne nasmerovanie.
ViacPretože stále častejšie stretávame vo firmách unavených ľudí, ktorí sú presvedčení, že veci idú k horšiemu.
Pretože neustále počúvame sťažnosti zo strany manažérov, že nemajú čas na svojich ľudí.
Pretože mnoho manažérov argumentuje, že čo ja s tým môžem urobiť, to hovorte mojim šéfom.
Pretože vieme, že veci sa dajú pomerne ľahko zmeniť k lepšiemu, len to chce to správne nasmerovanie a koncentrované úsilie lídrov v organizácii.
Aby mal líder jasnú víziu a vedel ju pretaviť do akcií.
Aby si dokázal získať dôveru.
Aby dal priestor vyniknúť talentom každého zamestnanca.
Aby vytvoril prostredie, kde je človek na prvom mieste.
Aby prekonával prekážky v sebe a tým zdolával prekážky v okolí.
H2O ako skratka Heart to Organizations znamená, že nastavujeme organizácie tak, aby fungovali na pochopení
ľudskej podstaty a nie na zavádzajúcich princípoch a presvedčeniach.
Sériou cielených krokov pomáhame lídrom nájsť cestu k svojmu srdcu (k sebe samému) a k srdciam svojich ľudí.
H2O ako skratka pre vodu.
Voda si svoju cestu vždy nájde. Aj líder by mal vedieť, kam smeruje a ako prekoná prekážky, aby sa k svojmu cieľu dostal. Učíme lídrov prekonávať prekážky.
Voda je nevyhnutná pre život tak, ako zamestnanci pre firmu. A tak sa k nim treba aj správať.
Voda dokáže ničiť. Aj nesprávne nastavené princípy fungovania organizácií dokážu zničiť dôveru, kreativitu, chuť, či náladu ľudí v organizáciách.
Systematický ročný program, ktorý prebieha priamo u vás, na vašom pracovisku a je súčasťou bežného života firmy. Dôležitou podmienkou je, aby bol súčasťou procesu top a stredný manažment.
H2O Modul tvorí 12 stretnutí / 1x mesačne sa stretávame s manažmentom v pravidelných časoch.
1x mesačne sú témou stretnutia manažmentu výlučne ľudia (srdcia), nie čísla a ukazovatele.
Stretnutie vždy prebieha kombináciou aktivity, vysvetlenia si princípu a porovnania si optimálneho scenára fungovania a toho, čím dnes vo firme žijeme a ako to robíme. Kouč kladie tie správne otázky a necháva skupinu, nech si ich sama zodpovie.
Výsledkom každého stretnutia je zmena prístupu, nový návyk, nová rutina. Nie veľké organizačné opatrenia ale malé kroky, ktorými každý líder začína pomaličky meniť pravidlá hry a fungovania.
„Ak chceme rozumieť iným, potrebujeme rozumieť najprv sami sebe. “
V rámci H2O.LEADERSHIP prinášame do biznis sveta viac človečiny. Aj preto vám našu metodiku, skúsenosti aj dosiahnuté výsledky radi bližšie predstavíme osobne.
Ak chceme rozumieť iným, potrebujeme rozumieť najprv sami sebe.
Poznáme skratku k lepšiemu sebapoznaniu prostredníctvom objektívneho HRV (Heart Rate Variability) merania svojho talentu a potenciálu.
ViacH2O.coaching rešpektuje to, že odpovede na svoje vlastné témy, otázky a problémy má každý z nás, len nie vždy sú nášmu vedomiu prístupné. H2O.coaching pomáha nájsť cestu k týmto odpovediam.
V koučingu je hlavným hrdinom koučovaný.
Kouč vystupuje v roli jeho sprievodcu. Vytvára priestor zamyslieť sa koučovanému nad jeho prácou a správaním, konaním a vystupovaním. Koučovaný si sám hľadá riešenia, ako robiť veci lepšie a efektívnejšie, s lepším výsledkom. A naozaj sa mu ich darí aj objavovať a hľadať v sebe vôľu tieto riešenia aj prenášať do praxe.
Naši kouči majú potrebné certifikácie, skúsenosti a ten správny prístup ku klientovi.
Priebeh koučingu:
Ešte pred samotným koučingom potrebuje kouč spoznať náplň práce manažéra, jeho zodpovednosti a kompetencie, požadované zručnosti a spresniť si tak cieľ koučingu so zadávateľom. Tu si aj spoločne definujeme, či je koučing ten správny nástroj, alebo odporučíme mentoring, či psychologické poradenstvo.
Úvodné stretnutie slúži na vybudovanie dôvery, vyjasnenie spôsobu koučingu a cieľov.
koučovaný sa snaží v každodennej praxi realizovať naplánované zmeny správania a dosahovať lepšie výsledky
Komunikačné zručnosti.
Asertivita a riešenie konfliktov.
Prezentačné zručnosti.
Tímová spolupráca.
Riešenie konfliktov.
Časový manažment.
Stres manažment.
ViacPretože sa neustále potrebujeme prispôsobovať zmenám a meniacim sa podmienkam.
Pretože neustále chceme mať schopných zamestnancov, ktorí kompetentne vykonávajú svoju prácu a sme tak konkurencie-schopní.
Pretože je ešte stále množstvo neobjaveného potenciálu v našich zamestnancoch, ktorý chceme v nich podporiť a rozvinúť.
Pretože vieme, že všetci chceme byť dnes lepší ako sme boli včera a zajtra ešte lepší ako dnes.
Aby mali účastníci tréningu chuť učiť sa cestou vlastného sebauvedomenia, nachádzaním vlastných ciest a spôsobov rozvoja.
Aby si dokázali vzájomne nastaviť zrkadlo a učiť sa z feedbacku.
Aby sami v sebe objavovali svoje talenty a silné stránky, na ktorých môžu pracovať.
Aby na tréningu spoluvytvárali prostredie, kde sa môžu spoločne učiť, robiť chyby, zdieľať skúsenosti a vzájomne sa inšpirovať.
Aby dobrovoľne a iniciatívne vstupovali do zóny učenia, mimo svoju komfortnú zónu, a tak posúvali svoje hranice pri zvládaní prekážok v praxi.
1. AUTENTICITA pomáhame účastníkom lepšie sa spoznať a vedome si pomenovať svoj rukopis - v čom je kto jedinečný, na čom mám stavať, čo ho charakterizuje.
2. POMÁHAME VYUŽÍVAŤ SILNÉ STRÁNKY A TALENTY hľadáme spôsoby a cesty, ako môžu účastníci využiť práve to, v čom sú dobrí v každodennej praxi.
3. POCIT PSYCHOLOGICKÉHO BEZPEČIA v rámci tréningu vytvárame prostredie, v ktorom sa účastníci môžu učiť a neboja sa robiť chyby.
4. VYSTÚPENIE Z KOMFORTNEJ ZÓNY učenie sa dá dosiahnuť len vystúpením z tejto zóny.
5. ZMENA MYSLENIA SA DÁ DOSIHANUŤ AJ ZMENOU SPRÁVANIA pod návykmi rozumieme systém malých krokov, zmien, ktoré pravidelne robíme a postupne vedú aj k zmene myslenia a osvojeniu si nových zručností, ktoré sme doteraz nevlastnili.
6. SPÄTNÁ VÄZBA učíme sa aj od druhých, vzájomná spätná väzba medzi účastníkmi a lektorom.
Zamestnancom spoločnosti bez ohľadu na oddelenie, na ktorom pracujú.
Obchodníkom a nákupcom.
Pracovným tímom.
HR zamestnancom.
V rámci našich tréningov učíme ľudí preberať zodpovednosť za vlastné vzdelávanie a rozvoj.
Učíme ich samostatnosti a nezávislosti.
Pomáhame im k lepšiemu sebapoznaniu a vedieme ich tak k akceptácií seba samých so silnými stránkami ako aj vlastnými „tieňmi“.
Naša metodika H2O.Assessment poskytuje komplexný obraz o účastníkoch z viacerých strán. Je kombináciou pozorovania účastníkov počas skupinových a individuálnych modelových situácií, ako aj vybraných psychodiagnostických metód.
ViacProfesionálny tím hodnotiteľov.
Individuálne modelové situácie.
One – to – One situácie.
Skupinové modelové situácie.
Testy inteligencie.
Osobnostné dotazníky.
Jedna z najspoľahlivejších metód pre výber kandidátov na danú pozíciu vychádzajúca z princípu „Ak máš nejaké zručnosti, tak nám ich ukáž“.